4.1.2015

Top 10 of 2014

Miten tätä ajetaan? Jostain ilmestyi melkein kolmen kuukauden blogitauko, johon ei oikeestaan oo ollu muuta syytä kuin järjetön kiire. Loka-joulukuun aikana taisin soittaa parhaimmillaan viidessä orkesterissa, joista yks oli kaikki mehut vienyt musikaaliprojekti. Ja kun se proggis loppui, alkoi joulukiireet töissä. Syksyn vapaat päivät oli yhden käden sormilla laskettavissa, ja ne päivät lähinnä nukuin. Kuvat on jääny kameran muistikortille, ja sinne ne myös yleensä jää jos en oo heti laittamassa niitä koneelle. Eipä siinä mitään, jostain oli pakko karsia ja karsinta osui blogin kohdalle. Joka päivä tää on ollut mielessä, koska tää blogi on mulle tietyllä tavalla terapiaa, ja oikeastaan ainoa väline jolla pääsen purkamaan mun luovuutta. Ja kun en pääse purkaan sitä, musta tulee hirveän ahdistunut.

Mutta millähän sitä oppis pois tästä perfektionismista? Vaikka on tietysti ihanaa että blogia joku lukeekin, teen tätä kuitenkin pohjimmiltani itseäni varten. Haluaisin postata enemmän, mutta mun on jostain syystä vaikea postata mitään, ellen anna sitä varten 100%. En osaa tehdä mitään kännykkäpostausräpellyksiä, vaan mun täytyy saada istua koneella, valita kuvat tiukan seulan läpi ja hioa ne omasta mielestäni julkaisukelpoisiksi. Mikä on sinänsä typerää, koska en halua/yritä tehdä mitään kaupallista ja kiillotettua blogia.

Viime aikoina mulla on kans ollu vähän semmonen olo, että oon jotenkin paska ihminen. Tuntuu, että kaikki mitä sanon tai teen halutaan ymmärtää jotenkin väärin ja negatiivisessa mielessä. Varsinkin naisten kans on ollu jotenkin todella vaikeeta välillä, koska en vaan ymmärrä mitään helvetin mököttämistä/mykkäkouluja/draamaa ja analysointia siitä mitä ihminen tarkottaa kun sanoo näin ja näin. Jos sanon jotain, se tarkottaa juurikin sitä, ja mikäli haluan kritisoida asiaa x voin kyllä sanoa sen rehellisesti päin naamaa. Koskaan en yritä loukata ketään, mutta tuntuu että ihmiset osaa loukkaantua niin helvetin typeristä asioista ettei oo tosikaan. Ja sitten kun pidetään sitä mykkäkoulua, niin kyllähän mun pitäis olla joku ajatustenlukija ja tietää mitä nyt jälleen kerran oon tehny väärin. Argh.

Mutta joo, avautumisesta viime vuoteen. Päätin jo varmaan kesällä että haluan tehdä tämmösen postauksen kun vuosi loppuu. Kokosin tähän tykätyimmät asut, Instagram-kuvat ja luetuimmat postaukset.

TOP 10 ASUT











Nää asut oli mun mielestä jotenkin vähän jänniä. Tuntuu, että just niistä asuista on tykätty jotka ei oo omasta mielestä ollu mitään ihmeellisiä. Tuolla on oikeastaan vaan kaks mun lempparia, toi missä on mintunvihreä huivi & conssit ja sen alapuolella oleva kukkashortsiasu. 


 TOP 10 INSTAGRAM-KUVAT

Näistäkin tuli jotenkin jännä fiilis. Eniten on näköjään tykätty Pulmun kuvista, ja niistä kuvista joissa oon basson kanssa. Tota viiksimukikuvaa en ymmärrä kun se on kaiken lisäks ihan keltanen.

 TOP 10 POSTAUKSET



Siinäpä ois aika kattava pläjäys tästä blogivuodesta. Harmittaa, että loppuvuodelta ei oikein oo mitään matskua, ja että blogin 1v-päiväkin tuli skipattua. Mulla oli silloin kyllä tarkotus tulla postaileen. Toivottavasti tää blogi tästä virkoaa ja pääsen tästä blogiperfektionismista eroon. Tätäkin postausta oon vääntänyt yli 3h kun yritin saada koodattua noi Lookbook-kuvat samalle riville mutta eihän siitä taas tullu helvettiäkään. Kyllä harmittaa kun yleensä oon saanut kaikki koodit kyllä pelaan.

2 kommenttia :

  1. Jee, kivvaa ko joka tapauksessa sait vihdoin postattua! Tästä se lähtee : D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivotaan.. :D vielä ku sais jotenki raahattua kameraaki mukana :D

      Poista