1.10.2014

Best things about fall

Moi kaikki! Tänne on tainnu muutama uus lukija eksyä Sitan blogista, tervetuloa seuraileen! :) Mulla on luonnoksissa muuten tällä hetkellä semmonen 10 faktaa musta -tyyppinen postaus, jonka aattelin julkaista heti kun vaan keksin jotain kerrottavaa itsestäni :'). Mun mielestä uusia (ja vanhojakin) blogeja on aina mukavampi seurata kun kirjoittajasta ja hänen persoonastaan saa jotain irti :)

Mut hei, olin ihan unohtanu postata yhdet mun tän vuoden lemppariasukuvista! Ja muutamat muutkin kuvat, joihin oon keräillyt kivoja syysjuttuja :) Vähän tämmönen sillisalaattipostaus, mutta ehkä se ei oo aina niin vakavaa.

Asu oli sen verran mieleinen, että hiihtelin samoissa kamppeissa parikin päivää. Mitään sen ihmeellisempää tossa ei oo, mut yllättävän paljon tosta tykättiin :) Ehkä ne on ne syysvärit ja asusta itselle tullut hyvä fiilis.

Niin ja tosiaan, mää oon henkeen ja vereen kesätyyppi, mutta kyllä syksystäkin hyviä juttuja löytyy kun pääsee vaan yli sen faktan että seuraavat puoli vuotta tärisen taas kuin hyeena. Mua ärsyttää todella paljon olla tämmönen vilukissa, ja mulla on nyt jo paksut huivit ja villakangastakit käytössä. En tiiä minkä hylkeennahkaturkin hommaan sitten pakkasille.

Nää syysaamut on kuitenkin oikein valloittavia. Oli ne sitten heikossa auringonvalossa kylpeviä tai sumuisia. Kunhan ei vaan sada.

Voi käpertyä hyvällä omalla tunnolla sohvalle lempparivilttiin, ja aloittaa uudet neulontaprojektit. Tuo pöllöviltti on maailman pehmein ja lämpimin!

Aamut lähtee mukavammin käyntiin lempikupeista nautitusta aamupalasta. Oon ikuinen Tenavat-fani, ja oon periny äidiltäni ison pinkan vanhoja Tenavat-sarjiksia :) (Kerrankin muuten hauska ja onnistunut suomennos!).

Kynttilät, ja niitä varten töistä saatu lasipurkki. Jossa lukee että chocolate, mutta semmosta luksustuotetta harvemmin tästä taloudesta löytyy. Ja jos löytyy niin se on kyllä syöty ennen purkkiin päätymistä.

Aikatauluttaminen, uus kalenteri ja ruotuun palaaminen. Yks parhaita fiiliksiä on avata uusi kalenteri ja tuunata se. Ja täyttää sitä kaikilla kivoilla jutuilla. Kesän lusmuilun jälkeen on myös treenattavaa.

Uusi kätevä huiviensäilytysteline. Mää en oo oikein koskaan ymmärtäny noita sisustustikkaita. Kunnes näin kaverilla moiset täynnä huiveja ja tajusin että tuohan on paljon kätevämpi kuin eteisen penkillä lojuva huivivuori, josta ei ikinä löydä mitään. Sattumalta töissä oli vielä sisustustikkaat tarjouksessa 5€/kpl. Nyt kun vielä saisin semmosen pehmeen ja lämpimän aztec-huivin jostain. Mun kaula suorastaan huutaa semmosta itselleen.

Teen juominen on kans yks parhaita juttuja syysiltoihin. Ja Disneyn leffojen katselu, etenkin Bambin joka on lemppari ♥. Rumpali on vaan niin ihana ja aito, aina tulee Pulmu mieleen :) Disneyn piirretyt on mun lemppareita vuodesta toiseen, ne on vaan niin hyvin tehtyjä alusta loppuun asti, ja varsinkin kaikki eläinhahmot on saatu tosi hyvin todenmukaisiksi. Ja musiikit on ihan parhaita.  

Ja sitä pupukaveria sitten onkin aina välillä ikävä, varsinkin aamuisin. On niin tylsää käppäillä paljain jaloin aamulla olohuoneeseen kun tommonen kutittava karvakasa ei oo jaloissa pyörimässä. Väkisinkin nousee hymy korviin kun toinen on niin onnellinen ja innoissaan. Pulmu on hirveän seurallinen ja tunkee aina syliin (myös uusien tyyppien), seuraa kuin hai laivaa ja kerjää rapsutuksia :3


Ja on ihan parasta löytää uudelleen vanhoja lempibiisejä ja fiilistellä pimeitä iltoja niiden tahtiin. Kuka muistaa Savage Gardenin? :D Tuo oli ala-asteella mulle kaikkein tärkein bändi, muistan kun säästin rahoja että saan ostettua just ton levyn. Hirveet nostalgiat herää jo yhdestä albumin kannesta :D Aika hyvin muuten kestäny aikaa tuo kansi! Monet ysärilevyt on ollu aika hirveen näkösiä :D

Semmosia syysjuttuja tänne, onko teillä samoja lemppareita? :) Ja oliko liian pitkä postaus?

2 kommenttia :

  1. Ihana tuo pöllökoru! :)

    VastaaPoista
  2. Kerrassaan hauskannäköistä tuollaiset pirteän ja perin syksyisen väriset sukkahousut shortsien kanssa. Itsekin käyttäisin mielelläni shortseja, mutta kun näin miehenä ei voi noita sukkahousuja sinne alle lämmikkeeksi laittaa, niin täytyy tyytyä farkkuihin.

    VastaaPoista